Nederland bouwt, handen uit de mouwen zal te zien zijn op RTL7 op zondagen in de namiddag. De uitzendingen starten in januari 2019 en zullen opgenomen worden vanaf september 2018.
In eerste instantie maken we 8 afleveringen die ook herhaald worden. Er is dus, dit seizoen, ruimte voor maximaal 16 sponsoren. Met de informatie uit voorgaande jaren verwachten we dat er ongeveer 100.000 kijkers per aflevering zullen kijken, inclusief herhaling en gemist.
“Nederland bouwt bereikt honderdduizenden Nederlandse jongens en mannen.“
Onze doelgroep op televisie zijn mannen 30+ die werkzaam zijn of waren in de bouw én hun omgeving. Daarnaast zijn ook de ouders van jonge mensen, die grote invloed hebben op de beroepskeuze van hun kinderen, een belangrijke doelgroep. Online tagetten we specifiek op jonge mannen 15+. Ons doel is om via televisie en onze online kanalen jongeren en mannen te interesseren voor het werken en leren in de bouw en in het algemeen het imago van de bouwvakker te verbeteren.
Voor meer informatie over deelname en prijzen:
jan.smulders@tangrammedia.nl
030 - 69 63 062
Van elektrotechniek tot wegenbouw en van schilderwerk tot steigerbouw. We ontdekken hoe uitdagend werken in de bouw is en hoeveel voldoening het geeft en interesseren en enthousiasmeren kijkers en hun omgeving voor het werken in de bouw. 'Nederland bouwt' is een stoer programma waar de handen uit de mouwen gestoken worden!
'Nederland bouwt' is als televisieprogramma de aanjager voor nog meer exposure en verdieping online. Deze website vormt de basis voor geïnteresseerde kijkers en de alleen online georiënteerde, vaak jonge, kijkers. Hier zijn alle uitzendingen gratis (terug) te zien en is meer informatie te vinden over de functies en bedrijven die in de uitzending te zien zijn.